Bli medlem i IK Start

Søk om medlemskap i IK Start her og bli en del av Start-familien.

NB: Er du allerede medlem skal du ikke melde deg inn på ny her. Medlemskapet er gyldig fra betaling første gang til man melder seg ut eller velger å ikke betale det aktuelle års kontingent.

Du kan nå melde deg inn i Start og betale medlemskontingent direkte ved å følge den gjeldende lenken nedenfor:

Voksne/barn 500 kroner – meld deg inn her
Honnør 250 kr – meld deg inn her
Ektepar 600 kroner – meld deg inn her
Livsvarig medlemskap 6 500 kroner – meld deg inn her

• For voksne/barn og honnør vil du kunne betale direkte i applikasjonen etter at du har fylt ut innmeldingsskjemaet. Du kan velge å betale med Visa, Mastercard, Maestro eller Vipps.
  • For ektepar og livsvarig medlemskap vil innmeldingen godkjennes av Start først, og du vil deretter få tilsendt en bankgiro.

Vi vil også anbefale å laste ned Spoortz-appen, der du får oversikt over betalingene dine og kommende fakturaer.

Ønsker du heller å motta en bankgiro for betaling av kontingenten, kan du sende en e-post til [email protected] og oppgi følgende informasjon:

Navn
Fødselsdato og år
E- postadresse
Mobiltelefonnummer

Medlemskapet er aktivt når kontingenten er betalt.

Her er noen av medlemsfordelene:

• Du kan møte med stemmerett på IK Start årsmøter (må være fylt 15 år).
  • Du kan delta på sammenkomstene til Tirsdagsklubben. Møtene holdes hver tirsdag i klubbens lokale på Sparebanken Sør Arena fra kl. 1100. Det serveres kaffe og kaker, og foredrag om aktuelle tema holdes.
  • Klubbens medlemsmøter og klubbkvelder er åpne for deg.

Gjennom ditt medlemskap støtter du IK Starts virksomhet. Vi ønsker deg hjertelig velkommen som medlem!