Øker innsatsen og forlenger avtalen
Screen Publishing har vært med oss de siste tre årene. Nå øker de engasjementet og blir med i tre år til. Partnerinnhold
- Vi gikk inn som sponsor og partner i Start før sesongen 2018 hovedsakelig for å støtte Start, men også for å kunne dra nytte av det fantastiske partner-nettverket som er i og rundt Start. Her har vi blitt tatt kjempegodt imot av absolutt alle og jeg må si det er en fantastisk gjeng som er i nettverket, forteller Oskar Rosnes, daglig leder i Screen Publishing.
Avtalen ble signert og feiret med en god gammedags omgang gris ute på den vintergrønne kunstgressmatta på Sparebanken Sør Arena.
- Når vi har fått så mye tillit i nettverket og har fått gjort butikk med å mange er det naturlig for oss å putte disse pengene inn igjen i klubben som vi alle støtter, legger Rosnes til.
Nå ser de frem til korona-restriksjonene letter og de igjen kan treffe folk igjen, både på kamp og på partnersamlinger
- Vi gleder oss helt enormt til å få lov til å treffe alle disse blide menneskene igjen når Covid-19 har blitt blåst av banen. Akkurat som OBOS skal blåses av banen av Start i 2021, sier Rosnes og smiler.
Løfter kampdagsopplevelsen
Den nye avtalen løfter dem opp på Sølvpartner-nivå og gjelder de neste tre årene. Screen Publishing er en viktig samarbeidspartner på kampdag, der de bidrar til å lage flotte arrangementer for alle klubbens samarbeidspartnere.
- Det har vært viktig for oss å bidra med dugnadsånd også, for å løfte produktet på kampdag når det kommer til skjermer og det visuelle i og rundt Sparebanken Sør Arena, sier Rosnes.
Markedssjef Arne Simonsen er strålende fonøyd med at Screen Publishing blir med videre.
- Det er kjempeflott å se at de får så mye igjen for å være med i vårt nettverk. Det er viktig for oss at bedriftene som støtter opp om Start, også skal få noe igjen. Screen Publishing har vært veldig aktive i nettverket og det har de fått igjen for i form av nye oppdrag og økt omsetning, sier Simonsen.
- I tillegg er det fantastisk at de ønsker å bidra for å gjøre kampdagen bedre for alle som besøker Sparebanken Sør Arena. Slike engasjerte partnere er gull verdt og vi gleder oss til å samarbeide videre med dem i årene som kommer, sier Simonsen.