Øker innsatsen og forlenger avtalen

Screen Publishing har vært med oss de siste tre årene. Nå øker de engasjementet og blir med i tre år til.

Annonse:

- Vi gikk inn som sponsor og partner i Start før sesongen 2018 hovedsakelig for å støtte Start, men også for å kunne dra nytte av det fantastiske partner-nettverket som er i og rundt Start. Her har vi blitt tatt kjempegodt imot av absolutt alle og jeg må si det er en fantastisk gjeng som er i nettverket, forteller Oskar Rosnes, daglig leder i Screen Publishing.

Avtalen ble signert og feiret med en god gammedags omgang gris ute på den vintergrønne kunstgressmatta på Sparebanken Sør Arena.

- Når vi har fått så mye tillit i nettverket og har fått gjort butikk med å mange er det naturlig for oss å putte disse pengene inn igjen i klubben som vi alle støtter, legger Rosnes til.

Nå ser de frem til korona-restriksjonene letter og de igjen kan treffe folk igjen, både på kamp og på partnersamlinger 

- Vi gleder oss helt enormt til å få lov til å treffe alle disse blide menneskene igjen når Covid-19 har blitt blåst av banen. Akkurat som OBOS skal blåses av banen av Start i 2021, sier Rosnes og smiler.

Screen publishing 2
Fra venstre: Lars Andersen (salgssjef), Arne Simonsen (markedssjef), Oskar Rosnes (daglig leder Screen Publishing) og Christopher MacConnacher (daglig leder) poserer etter en omgang gris på Sparebanken Sør Arena.

Løfter kampdagsopplevelsen

Den nye avtalen løfter dem opp på Sølvpartner-nivå og gjelder de neste tre årene. Screen Publishing er en viktig samarbeidspartner på kampdag, der de bidrar til å lage flotte arrangementer for alle klubbens samarbeidspartnere.

- Det har vært viktig for oss å bidra med dugnadsånd også, for å løfte produktet på kampdag når det kommer til skjermer og det visuelle i og rundt Sparebanken Sør Arena, sier Rosnes.

Markedssjef Arne Simonsen er strålende fonøyd med at Screen Publishing blir med videre.

- Det er kjempeflott å se at de får så mye igjen for å være med i vårt nettverk. Det er viktig for oss at bedriftene som støtter opp om Start, også skal få noe igjen. Screen Publishing har vært veldig aktive i nettverket og det har de fått igjen for i form av nye oppdrag og økt omsetning, sier Simonsen.

- I tillegg er det fantastisk at de ønsker å bidra for å gjøre kampdagen bedre for alle som besøker Sparebanken Sør Arena. Slike engasjerte partnere er gull verdt og vi gleder oss til å samarbeide videre med dem i årene som kommer, sier Simonsen.

Annonse fra Obos-ligaen: