Enighet i Amsterdam
Her er håndtrykket som viser at Fædrelandsvennen og Start skal samarbeide markedsmessig de neste tre årene.
- Start og Fædrelandsvennen har mye til felles. Det er to av regionens sterkeste merkenavn, vi har engasjerte medarbeidere, lang og stolt historie og et ønske om å samarbeide for regionens beste, sier kommersiell leder i Start Eivind Haddeland og får full støtte av Tone M. Framnes.
Blir gullpartner
Framnes er direktør for regionalt salg i Fædrelandsvennen. På Starts årlige utenlandstur, som i år gikk til Amsterdam og Ajax, ble hun og kommersiell leder i Start, Eivind Haddeland enige om å forlenge samarbeidet med en ny treårsavtale. Fædrelandsvennen blir med dette en såkalt gullpartner.
- Markedsavdelingen i Fædrelandsvennen og Start er nå omforent, men redaksjonen lever sitt eget liv og vil fortsette med kritisk journalistikk, smiler Tone Framnes.
Det har Haddeland forståelse for.
- Vi skjønner det, og vi i markedsavdelingen i Start kan heller ikke på vegne av spillerne love bare hjemmeseire i tiden fremover!
- Begge engasjerer
- Samtidig må jeg si at vi er stolte og glade for at en så sterk og betydningsfull samfunnsaktør som Fædrelandsvennen går tungt inn i Start for tre nye år. Begge engasjerer Sørlandet og det er spennende for markedsavdelingene å møtes, utveksle erfaringer og å gjøre morsomme ting for innbyggerne i fellesskap, sier Haddeland.
God turstemning
Over 40 deltakere var for øvrig på plass i Amsterdam på årets utenlandstur. Stemningen ryktes å ha vært svært god og deltakerne fikk servert et allsidig program med kampen Ajax - Roda (5-1) som det sportslige høydepunktet.